PRESENTACIÓ I PLANTEJAMENT DEL PROJECTE

Hola a tots i a totes!
Em presento, em dic Eva Robert. Sóc una persona molt extravertida, riallera i xerraire. Tot i que molts ja em coneixeu, us adjunto una fotografía meva. Aquesta sóc jo:
Tinc moltes cançons i cantants preferits, però una d'elles és la següent, I Saw Her Standing There, dels Beatles. Escolteu-la!
Els meus llibres preferits, i alhora les meves pel-lícules preferides són la saga de Harry Potter. Us animo, tant a llegir les novel.les, com veure els films. 
Resultat d'imatges de harry potter llibres

Resultat d'imatges de harry potter films
Un dels meus hobbies és ballar, m'encanta. Però l'esport que practico és el bàsquet, en un equip federat al Club de Bàsquet de la Vall d'en Bas.
Imatge relacionadaResultat d'imatges de club basquet vall d'en bas

I fins aquí la meva presentació!

Tinc moltes ganes de començar aquest treball de recerca sobre el meu futur.
Molts cops m'he parat a pensar què és el que vull ser quan sigui gran, però és una pregunta molt difícil, sobretot si s'està apropant el moment de triar de veritat què és el que vols. I, en aquest moment, no tinc gaire clar cap a on anar.
El que crec que se'm dóna millor són les llengues, així que el que l'únic que tinc clar és que tiraré cap a les lletres. Encara no ho sé, però el més segur és que faci el Batxillerat Humanístic i, si trio fer això, m'agradaria anar a l'universitat i fer una carrera de Periodisme, o bé de Comunicació Audiovisual, o bé de Publicitat i Relacions Públiques. Crec que aquestes carreres em podrien agradar. Totes estàn bastant conectades entre sí.
Si fos el cas que decidís de no fer batxillerat, m'agradaria fer un cicle de Imatge i So, que és semblant a les audiovisuals. O, un cicle de Confecció i Moda, que és un grau que crec que m'agradaria molt perquè la moda i la roba m'encanta.
Estic molt indecisa ja que s'apropa el moment de triar què vull fer. Espero que quan acabi aquest treball tingui més clar el que fer, no m'agradaria equivocar-me i perdre tot un any!

Espero que us hagi agradat la meva presentació personal i plantejament del projecte de recerca. En el próxim post penjaré els meus resultats del Test de Holland!
Moltes gràcies!


Eva Robert Ruiz.


Comentarios

Entradas populares de este blog

EL SISTEMA EDUCATIU A CATALUNYA

TEST DE HOLLAND

XERRADA BATXILLERAT I CICLES